Friday, February 10, 2006


Mια πινελιά στο χιόνι!!!

5 Comments:

Blogger Epicuros said...

Πολύ καλή! Δική σου η φωτογραφία;

20/2/06 6:03 AM  
Blogger gravoura said...

Nαι δική μου, ο Ρούμπη, πριν 2 εβδομάδες στον κήπο με πολύ χιόνι. ΄Ενα μικρό γατί που το μαζέψαμε από την Τσιμισκή, να νιαουρίζει παραπονεμένα, χαμένο μέσα στους θορύβους των αυτοκινήτων. Μόλις που μπορούσε να σταθεί στα ποδαράκια του. Είναι απίστευτα χαδιάρης αλλά και παιχνιδιάρης. ΄Ομως έχει σταθεί σαν αληθινός "πατέρας" σε 3 άλλα δικά μου, όταν η μάνα τα άφησε, λόγω δεύτερης εγκυμοσύνης. Τα γλύφει και τα καθαρίζει, κοιμούνται και τα τέσσερα κουλουριασμένα.

20/2/06 11:30 AM  
Blogger Epicuros said...

Τι κρίμα να μην μπορώ να έχω κι εγώ γατιά! Μου λείπουν τρομερά! Ο λόγος είναι ότι τα τρία σκυλιά μου δεν θα τα άφηναν να ζήσουν πολύ! Είναι όμορφα, χαδιάρικα, καλωσυνάτα αλλά όταν δούν γάτα αλαφιάζουν και ορμάνε. Το ίδιο κάνουν και με τα ποντίκια, τα φίδια, τα πουλιά και με κάθε αδύναμο ζωντανό που δεν είναι σκυλί! Παλιά, όταν έμενα στην Ν. Πεντέλη, είχα πολλά γατιά, στην αυλή πάντα. Σχεδόν ποτέ δεν τα έκλεισα μέσα. 'Οταν μετακόμισα στο Κορωπί, σ' ένα μεγάλο χτήμα χρειαζόμουν τα σκυλιά (ερημιά γαρ...).

Λέω να ανεβάσω δυό φωτογραφίες από γατιά. Τη μία την έχω πληρωθεί από την Canon τρεις φορές (μικρά τα ποσά αλλά μαρτυρούν πως άρεσε...).

20/2/06 6:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP Cell phone use and driving Venlafaxine panic disorder Archive chart forex intraday price report Sears gas water heaters

17/2/07 12:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP Bextra 10 mg chongqed Marketing site source web propecia order medical insurance in florida acne product Fax free internet send Childrens jewellery boxes zoloft side effects Sharp lcd problems Bingo affiliate program Moving services nevada zoloft buy online what is paxil car covers Sonoran image check letter patents search engine placement duck jerky in the oven Bondage comic john willie

25/4/07 4:06 AM  

Post a Comment

<< Home